Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 35

Thread: I love rabbits

  1. #1
    Experienced
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Southern California
    Posts
    268

    Default I love rabbits

    I love going 80 and i feel weary as if there is a cop around and a little rabbit speeds by at like 90....awsome....some people just dont learn..haha

  2. #2
    Yoda of Radar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Rottweiler Land
    Posts
    10,420

    Default

    I agree, if I don't have a rabbit I will often slow down and piss of the person in back of me so they go flying around me and take off.....then I can speed up and have a rabbit. :wink:

  3. #3
    Yoda of Radar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    In front of my computer
    Posts
    10,773

    Default

    I'm thinking of a Steinbeck novel

  4. #4
    Experienced
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Southern California
    Posts
    268

    Default

    hahaha....do someone die in this novel????


    haha....

    rabbits make speeding not only fun but safe! :wink:

  5. #5
    Yoda of Radar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    In front of my computer
    Posts
    10,773

    Default

    Quote Originally Posted by Eddieth3king
    hahaha....do someone die in this novel????
    Yeah, now that you mention it, it was the retarded guy who loved rabbits

  6. #6
    Experienced
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Southern California
    Posts
    268

    Default

    Quote Originally Posted by SmaartAasSaabr
    Quote Originally Posted by Eddieth3king
    hahaha....do someone die in this novel????
    Yeah, now that you mention it, it was the retarded guy who loved rabbits

    haha u ass....i meant does someone die...

  7. #7
    Yoda of Radar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    In front of my computer
    Posts
    10,773

    Default

    Yeah, the retarded guy who loved rabbits is the one who dies what was the title... Of Mice and Men I think. Damned English class :roll:

  8. #8
    Experienced
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Southern California
    Posts
    268

    Default

    Quote Originally Posted by SmaartAasSaabr
    Yeah, the retarded guy who loved rabbits is the one who dies what was the title... Of Mice and Men I think. Damned English class :roll:

    yep....the guys name is lenny...and the book is of mice and men..haha that was actually a good read..nice and short and lots of violence..and rabits!!

    all smart speeders...should be known as lennys!! haha

  9. #9
    Speed Demon
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Albany NY
    Posts
    612

    Default

    So say when your in the city or on the highway and there is someone doing 85 and you wanna do 85 all you have to do is get right behind him and the cops radar wont pick you up? Only the guy in front of you?

  10. #10
    Experienced
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Southern California
    Posts
    268

    Default

    well you would want to do like 80....in that case and the gun would pick hiim up first and then the since you are going slower..the cop would go for him over you.

 

 

Similar Threads

  1. More rabbits on the way!!
    By atticuss187 in forum Driving, Speeding & Traffic
    Replies: 4
    Last Post: 03-04-2011, 01:53 PM
  2. Rabbits
    By skywitit23 in forum Valentine One
    Replies: 15
    Last Post: 04-16-2008, 10:23 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •