Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Despre detectoarele radar
Last Updated: Apr 29 2024 15:21, Started by
Skizo
, Oct 06 2002 01:21
·
86
#775
Posted 22 April 2007 - 11:54
Nu, am tras-o bine, camera si radarul trebuie sa fie aliniate, in schimb ele ca un corp comun pot face un unghi cu drumul, de pana la 10gr sau intre 15 si 30gr. Asa scrie la norma.
Quote 3.2.8 Cinemometrul trebuie să fie dotat cu un dispozitiv de vizare, care să permită stabili-rea unghiului de incidență cu o exactitate suficient de bună, astfel încât eroarea relativă de măsurare datorată unei alinieri necorespunzătoare, să nu depășească ± 0,5 %. Unghiul de incidență trebuie să fie stabil, nefiind permise variații ale acestuia pe parcursul efectuării măsurărilor. Dispozitivul de vizare poate lipsi dacă cinemometrul este construit pentru a fi utilizat cu un fascicul practic paralel cu direcția de deplasare a autovehiculelor din trafic (unghiul de incidență este mai mic sau egal cu 10°). ........... 3.4.1 Unghiul de incidență dintre axa fasciculului emis de antena cinemometrului și direcția de deplasare a autovehiculelor în trafic, trebuie să fie stabilit prin construcția aparatului și specificat în manualul de utilizare. Dacă unghiul de incidență este mai mare de 10° (fascicul neparalel cu direcția de trafic), este recomandabil ca acesta să aibă valori cuprinse între 15° și 30°. În acest caz, dispozitivul de vizare trebuie să asigure poziționarea antenei astfel încât unghiul de incidență rezultat să asigure îndeplinirea cerinței 3.2.8 din punctul de vedere al erorii de măsurare. Camerele Gatso din Cosereni sunt reglate bine, radarul si camera sunt aliniate constructiv, camera aceea suplimentara nu stiu inca ce rol are. De fapt e si logic, nu poti sa sondezi viteza la 200m unde e o masina, si pe camera apare un alt auto care e la 50m de camera. Avand in vedere ca oricum nu functiona, cred ca nici nu si-au mai batut capul sa faca alinierea. Edited by Speedo, 22 April 2007 - 11:57. |
#776
Posted 22 April 2007 - 12:06
#777
Posted 22 April 2007 - 12:24
Night Elf, on Apr 22 2007, 13:06, said: shit. Acum cateva seri aveam 160 pe acolo . Edited by sanddy1964, 22 April 2007 - 12:24. |
#778
Posted 22 April 2007 - 14:13
eu pe-acolo depasesc viteza doar pe coama podului, cand cobor o las mai usor. Aseara treceam pe-acolo cu vreo 110 si a zburat un RS6 pe langa mine de nici nu i-am vazut numerele, l-am prins din urma la semaforul de la Crangasi
|
#780
Posted 22 April 2007 - 20:48
#781
Posted 23 April 2007 - 02:16
Speedo, on Apr 22 2007, 10:42, said: M-am mai uitat acum la poze si imi dau seama ca nici nu a fost montat bine, camera face un unghi fata de antena radar, ceea ce nu este conform normelor si omologarii, unde se precizeaza ca cele 2 trebuie sa fie aliniate. Se admite un unghi de pana la 10gr sau intre 15-30gr. fata de drum si se precizeaza acest lucru in meniul radar-ului (o sa citez maine mai exact din norma ca acum n-o am disponibila). Tind sa cred ca de mult n-a mai functionat!..... nu mai functioneaza de anu trecut (atunci mi l-a detectat ultima data ) . Trepiedele de la MOVILITA sunt stricate.....unu are probleme cu acumulatorul ,iar celalalt are probleme care inca nu au fost remediate . Am vazut ca le scot cand e cald (atunci cred ca tine bateria mai mult) ,dar pe urma is de `ornament` Edited by cosmin_miu, 23 April 2007 - 02:19. |
#782
Posted 23 April 2007 - 11:24
Asta cu trepiedele e tare !!! Numai politia romana putea face...
Ieri pe la 12 noaptea era radar pe Vacaresti... A inceput sa bipaie de cand am intrat pe Vacaresti din Bd. TIneretului. Interesant e ca n-am reusit sa-mi dau seama care era masina cu radar. Aveau tone de clienti. Eu tot nu inteleg cum poti sa gonesti pe drum la ora aia fara sa ai detector, mai ales intr-un loc consacrat . |
#783
Posted 24 April 2007 - 19:33
RoVal1972, on Apr 23 2007, 12:24, said: Asta cu trepiedele e tare !!! Numai politia romana putea face... Ieri pe la 12 noaptea era radar pe Vacaresti... A inceput sa bipaie de cand am intrat pe Vacaresti din Bd. TIneretului. Interesant e ca n-am reusit sa-mi dau seama care era masina cu radar. Aveau tone de clienti. Eu tot nu inteleg cum poti sa gonesti pe drum la ora aia fara sa ai detector, mai ales intr-un loc consacrat . Pt unii gonitul fara detector e ca mersul fara centura. Riscul e cool... |
#784
Posted 24 April 2007 - 20:37
Si pentru cei care n-au citit EVZ de ieri (inafara de Cosmin_miu), iata si dovada ca ceea ce am presupus este adevarat.
Quote Liber la viteza pe drumul spre mare 23 Aprilie 2007 Petronel Tudor Politistii ialomiteni anunta esecul programului Big Brother de pe DN 2A, lansat cu surle si trambite anul trecut. [ http://www.evz.ro/pictures/normal/16%20radar%20trepied.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Potrivit lor, au platit amenzi doar 2% dintre cei prinsi de radarele fixe de la Cosereni si de cele de pe trepied din comunele ialomitene dintre Sinesti si Giurgeni. Birocratia, in folosul vitezomanilor Este vina partenerilor politiei - firma UTI si IRSA (filiala romaneasca a Academiei de Siguranta Rutiera) -, institutii care trebuie sa asigure tiparirea si inmanarea proceselor-verbale vitezomanilor. Procesarea datelor si identificarea proprietarilor de autovehicule, adica ceea ce tine de Politia Ialomita, s-a facut prompt, cu eforturi mari, afirma comisarul-sef Calin Mandica, adjunctul IPJ Ialomita. El acuza insa birocratia, faptul ca datele preluate si procesate la Slobozia sunt trimise spre tiparire la Pitesti, ceea ce face procesul greoi si indelungat. De cele mai multe ori, de la momentul inregistrarii video si pana la cel al inmanarii procesului-verbal de contraventie trec mai bine de 6 luni, termen dupa care fapta se prescrie. In aceste conditii, doar 2% din abaterile depistate au fost sanctionate, adauga comisarul-sef. In plus, s-au montat doar doua camere de supraveghere, in loc de 108, cate trebuia. Iar camerele de pe trepied sunt inutile din moment ce una dintre ele nu are un acumulator nou, iar defectiunile aparute la cealalta nu au fost inca remediate, se mai plang politistii. Cifrele sunt graitoare: din 440.000 de contraventii inregistrate video, aproape 100.000 au fost declarate invalide. Motive: in fotografie nu apar numere de inmatriculare, acestea sunt murdare ori nu se pot identifica toate cifrele si literele. In final, au fost tiparite cu putin peste 70.000 de amenzi, doar 8.000 fiind declarate de politisti ca inchise, adica incasate la bugetele locale de pe raza localitatilor unde s-a constatat abaterea rutiera. Chiar si asa, doua treimi din banii incasati din amenzi merg la partenerii de program ai politiei si o treime la bugetele locale. Politia nu ia vreun leu din amenzile aplicate in cazul celor depistati de camerele de luat vederi montate ori de cele de pe trepied. Singurul nostru avantaj e prevenirea, mai spune Mandica. Imunitatea numerelor straine Proprietarii de autovehicule inmatriculate in afara Romaniei pot apasa nestingheriti pedala de acceleratie in dreptul camerelor video de supraveghere montate la Cosereni. Potrivit protocolului de colaborare, politistii nu au voie sa proceseze si sa tipareasca procese-verbale vitezomanilor care sunt la volanul unor masini cu numere de inmatriculare straine. In schimb, ei sunt sanctionati daca sunt depistati de radarele montate in sistem clasic, la bordul autovehiculelor de politie inscriptionate sau nu. EVZ Edited by Speedo, 24 April 2007 - 20:38. |
|
#785
Posted 26 April 2007 - 11:47
cine nu a urmarit topicul asta se va plictisi repede cautand informatii
tot ce gasiti mai jos exista si in paginile anterioare In Romania exista doar radare in banda K, nu Ka, laser, X sau Ku DOAR K. (sa nu vad discutii cum ca am gasit radar in banda X sau Ka) POP radar nu exista in Romania exista doar 3 tipuri de radar care folosesc unde electromagnetice in banda K - astfel pot fi detectate de aceste mici jucarii numite detectoare radar 1. MPH Python 2 - care are mod instant ON 2. Traffipax Speedophot - functioneaza continuu si trebuie sa fie stationar (il gasiti montat pe loganuri) 3. Camere foto Gatso fiecare isi cumpara detector de cati banuti il lasa buzunarul insa nu exista lucru bun si ieftin - asta sa fie clar incercati sa tineti cont de urmatoarele lucruri cand alegeti un detector - pe unde mergeti - cat de repede / cati km in plus fata de viteza maxima legala caci daca intalniti traffipaxurile (buc->buzau->iasi->suceava) aparent a aparut si in brasov un Logan galben sau radarele fixe gatso (pitesti/cosereni/movilita) pe timp de noapte (pe timp de zi le vezi totusi)... sigur o sa primiti amenzi acasa s-o luam cu inceputul . . - I - [ http://img156.imageshack.us/img156/7731/ffe71mg8.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img170.imageshack.us/img170/9408/07dd1qf2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Radarele python2 - care le stie toata lumea distanta de detectie - de la 50m la 2km - din cauza camerei video foarte proaste distanta maxima este limitata la 250m (atentie ca trebuie sa se vada pe video numarul de inmatriculare al masinii - numai atunci conteaza ce viteza ai avut, nu inainte cu 200m cand deabia se distinge culoarea masinii) mod de functionare 1.continuu - pentru acest mod va puteti lua un detector ieftin de 200 de lei care isi va face treaba foarte bine 2.instant on - din pacate in acest mod nu "prea" poti sa scapi cu nici un detector ambele moduri se folosesc fie cu radarul stationar, fie in miscare sunt mai multe moduri de folosire a radarului in modul Instant ON practic se sta la panda/vanatoare - a.) exista un buton pe telecomanda care trece radarul din modul de standby pentru antena in modul de functionare - dureaza maxim 2 secunde pentru oscilator sa ajunga la temperatura necesara ca sa mentina constanta frecventa microundei pentru a avea o citire corecta; in functie de cat de des se foloseste radarul aceast timp necesar incalzirii se poate reduce la ~1 secunda aceasta este singura metoda recomandata de mph (este detalitata si in manualul de functionare al radarului si singura pentru care s-a oferit buletin http://www.brml.ro/index.php b.) desurubarea firului dintre radar si antena in timp ce radarul functioneaza - cand se vrea sa se faca citirea vitezei pur si simplu se pune firul la antena (el se tine cu mana acolo) si imediat apare viteza masinii c.) in anumite judete s-a schimbat firul original dintre radar si antena cu unul care are un intrerupator pe el - u get the point - afisarea vitezei exact cand se apasa intrerupatorul ultimele 2 metode reduc foarte mult durata de viata a radarului si va pica fiecare test care se face de catre brml oscilatorul sufera foarte mult la socurile care sunt produse de intrerupator partea proasta - pe video nu se poate vedea in ce mod este folosit radarul (in instanta nu ai ce sa faci) in casuta pentru viteza masinii urmarite apare 0km/h chiar daca radarul este in standby sau daca functioneaza si nu exista masina careia sa-i afiseze viteza pentru aceste metode exista totusi scapare - gasiti un "iepure" o alta persoana care se grabeste si dupa care sa va tineti - pastrati o distanta de ~200m de el atunci cand politistul va sta la panda il va viza pe iepurele vostru si el va fi cel oprit . . - II - [ http://img156.imageshack.us/img156/5904/27634he2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://sebessegmeres.info/images/speedophot17t.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] radarele TRAFFIPAX SpeedoPhot sunt facute sa monitorizeze traficul in ambele sensuri de mers indiferent pe ce parte a drumului este montat antena se monteaza in fata numarului de inmatriculare al masinii realizeaza fotografii pe film clasic distanta de detectie a masinii - intre 30m si 150m modul de functionare: continuu radarul este stationar si nu va citi viteze daca este in miscare le gasiti doua in buzau si cate unu in iasi si suceava (pentru moment - aparent au asa mare succes in a prinde vitezomani...se vrea sa se achizitioneze pentru fiecare judet ) dupa ce iti citeste viteza vei fi oprit de alt echipaj peste 2km aici ai un avantaj - in lege spune ca procesul verbal trebuie sa fie intocmit de agentul constatator (adica acel agent care este in masina cu radar) nu cel care te opreste dupa 2km asa ca in instanta se va anula procesul verbal . . - III - [ http://img170.imageshack.us/img170/7278/img04xq6.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] radare Gatso gasiti doua in cosereni si 4 in pitesti (doar 2 functioneaza pentru moment) - dupa ce vor termina centura vor pune in functiune inca 26 de radare fixe gatso in pitesti distanta de citire a vitezei - la nici 20m de camera pe timp de noapte folosesc flashul pentru a face poza (acea camera suplimentara care se afla in fata cutie este flashul) pentru ultimele 2 radare incercati sa cumparati detectoare bune/sensibile/scumpe exista si in comuna movilita - un radar pe trepied gatso la purtator (care aparent nu mai functioneaza) pe vreme buna este scos de politisti afara si pazit de o masina detalii aici http://forum.softped...m...t&p=2733447 iar pentru ca intrebati de cobra: detectoarele cobra nu detecteaza radarele traffipax, iar camerele gatso le anunta exact cand ai ajuns in dreptul lor fie ca este modelul xrs 9330 fie xrs 9930 se vor comporta la fel la distanta de detectie (si sunt ultimele modele facute de cobra) ce va recomand eu - bel 995 este scump insa veti fi anuntat cu 400m inainte de o camera gatso si cu 200m fata de radarele traffipax bel 995 are sensibilitate apropiata cu valentine 1 care il vedeti aici cosereni [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/429iQxAhDh8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] si in pitesti [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/B19hAMUkV00?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iE3wpTb6-Cs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ultimul test facut in america cu detectoarele radar Edited by alexpreda, 26 April 2007 - 11:54. |
#786
Posted 26 April 2007 - 12:16
Thank`s man.
Postul de mai sus ar trebui mutat de un moderator intr-un topic nou (Tipuri de radare in Romania de ex.) si pus la stiky. Eventual inchis ca sa nu se transforme ca si asta in experientele soferilor din trafic si deschis doar cand apar informatii noi care merita adaugate. |
#787
Posted 26 April 2007 - 13:01
Cel mai probabil modific titlul topicului pentru ca este foarte multa lume care citeste sau care vine sa citeasca daca primeste mail ca s-a scris aici, eventual o sa adaug un subtitlu. Va anunt ca o sa sterg din urma tot ce s-a dovedit impresie personala nesustinuta in timp si de intamplari reale.
Intre timp, citind din urma am vazut ca skizo a semnalat prin ianuarie la Brasov un LGN galben cu radar SpeedoPhot, el spunea cu antena la numar, dar de abia astazi suntem in stare sa procesam corect informatia data de el, AVEM AL 5-lea SpeedoPhot!!! szipi, on Oct 15 2006, 19:28, said: Eu am vazut linga Iasi si linga Brasov si in mai multe locuri din tara. Nu stiu daca sunt noi sau cele vechi, pentru ca seamana cu cele vechi. Tot asa are ceva aparat instalat pe bara din fata. Linga Brasov in Feldioara era unul ascuns foarte bine, un Logan galben. Eu zic ca sunt ceva modele noi Mai tarziu va spun cum va puteti da seama daca politistii care v-au oprit sunt "veiozari" sau daca au folosit modul instant-on corect, totul este sa va arate inregistrarea. Edited by Speedo, 26 April 2007 - 13:06. |
#788
Posted 26 April 2007 - 14:05
[quote name='alexpreda' date='Apr 26 2007, 12:47' post='2754531']
ce va recomand eu - bel 995 este scump insa veti fi anuntat cu 400m inainte de o camera gatso si cu 200m fata de radarele traffipax bel 995 are sensibilitate apropiata cu valentine 1 Dar celelalte modele de la Bel? 940,955,965? Asta daca ai cunostinte despre cum se comporta modelele respective. Multzam fain. Ciao |
#790
Posted 26 April 2007 - 14:54
[quote name='alexpreda' date='Apr 26 2007, 12:47' post='2754531']
salut alex, ce detector are nenea ala din filmulet?? E din ala de montat in bara?? Mi se pare supertare detectorul. Imi puteti spune de care este??? Multam mult!SI cam cat costa ce are el. |
#791
Posted 26 April 2007 - 14:58
O noua provocare:
"Conducerea Politiei Rutiere din Budapesta le-a facut, marti, cadou omologilor romani un detector de masini furate, in valoare de 4.000 de euro, in tara vecina Politia fiind dotata cu circa 30 de astfel de dispozitive, insa in Romania acesta este unicul aparat mobil, transmite corespondentul Mediafax. Aparatul va fi montat pe una din masinile politiei muresene si poate stoca 150.000 de numere de inmatriculare. Aparatul detecteaza masinile de pe o raza de doi kilometri, oferind, datorita bazei de date, informatii despre viteza, numarul de inmatriculare, modelul sau marca fiecareia. Comandantul Inspectoratului Judetean de Politie Mures, chestorul Nicolae Cabulea, a afirmat ca acest aparat va usura mult munca politistilor rutieri din subordine.Aparate similare se afla si pe DN1, insa acestea sunt fixe. " ( http://www.gandul.in...ini_furate.html ) Pe asta cum o mai pacalim? |
#792
Posted 26 April 2007 - 14:59
bishopp, on Apr 26 2007, 15:54, said: salut alex, ce detector are nenea ala din filmulet?? E din ala de montat in bara?? Mi se pare supertare detectorul. Imi puteti spune de care este??? Multam mult!SI cam cat costa ce are el. Scrie clar acolo: VALENTINE ONE www.valentine1.com/ vezi pretul la ei pe site detectorul ca atare cam 400 usd + ce are el montat in bord intre ceasuri face cam vreo inca 40 usd = total 440usd, asta in State ca la noi poti sa mai pui vreo 100-150 usd in plus. Edited by dacibesti, 26 April 2007 - 15:01. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users